11 Aug 2013

raya yang sederhana.

alhamdulillah... sebulan berpuasa penuh. tak macam taun2 lepas, herher.... raya tahun nie aku sederhana je, tak pkai sekaler ngan femily, just guna apa yg aku ada, and seposen pon aku tak akan minta kat parent aku... sbb umoq mcm aku buat apa nak mintak duit kat mak bapak, melainkan aku perlukan ia betol2! ahahah, seluar guess, baju admiral, sudah. baju melayu yg biasa ja :) raya pon tak g mana2 pon tahun nie, rasa malas ja nak g... nak p padang besaq pon mula2 semangat, pastu pk balik tak la kot... berpijak dubumi nyata. ahahaah, puih! duit raya keja dah dapat, so, masukkan dalam asb sbb kalau masuk kat bank biasa kompem bawak keluaq punya. boh kat asb duit tu beranak, syok la skit klau duit beranak nie, hahahah, untuk masa depan. mana tau nak mnikah dah pa, hahaah, mngarut je, tadak apa pon sebenaqnya yg nk cerita, just nak bgtau yg aku hanya SEDERHANA kpda AWAK yg beranggapan teruk tu. kahkahkah. kena sedaih. sohai.

0 Orang Jerit: