1 Oct 2012

pengorbanan insan bernama lelaki:)

Bf - sayang
Gf - eh ape ni.?jangan panggil aku sayang lah
Bf - kenape niey?
...
Gf - perkenalkan,my boyfriend 'Adam'

Bf - tapi aku ni sape bagi kau.?dia kan kawan baik membe kau 'Aida'
Gf - dia jage aku dgn baik,ape aku nak semua dapat,Tapi kau satu pun xdapat
Bf - habis hujan-2 kau suruh aku dtg rumah kau,aku sanggup pergy,aku DEMAM,kau suruh aku pergy belikan makanan,aku sanggup pergi,walaupun aku rasa mcm nak MATI,time duit aku untuk makan seminggu,kau mintak aku belikan baju,aku belikan sebab aku nak jadi yang terbaik untuk kau,aku sanggup tahan lapar.
Gf - sape suruh kau buat mcm tu..Aku tak sayang kau,skarang hati aku untuk 'Adam'
Bf - okey sayang..! Itu yang terbaik untuk kau.,Aku takkan benci kau,sebab dalam hati aku cuma untuk kau..Mungkin bila kau dah menyesal masa tu aku tak akan ada di dunia ni lagi..Mungkin aku dah pergi jauh..Aku dah cuba jadi yang terbaik untuk kau,aku balik dulu,bye Salam
Gf - Komsalam

2 minggu kemudian
CALLING.........
Nombor yang anda dail tidak dapat dihubungi..
Pergi rumah Bf tak ada
Tanya orang sebelah tak tau

Kawan Bf - weyh kau tak tahu ke dah seminggu lebih dia pergy..Dia meninggal seminggu lepas putus dgn kau.Dia meninggal time pegy beli cincin yang kau nak 2..Dia sakit APENDIKS,,sakitnya dah teruk dan tak dapat bertahan lagi
Gf - terkedu dan menangis penyesalan
Kawan Bf - ni cincin untuk kau dan sepucuk surat

SURAT
AWAK AMBIKLAH CINCIN PEMBERIAN SAYA YANG TAK SEBERAPA NIEY,AWAK DAH LAMA NAKKAN,MAAF SAYA BARU BAGI SEKARANG,SEBAB SAYA TAK BERKEMAMPUAN,SAYA HARAP AWAK BAHAGIA,SAYA TAK BENCI AWAK...SAYANG AWAK :)
Gf - awak maafkan saya

PENGAJARAN - HARGAI LAH ORANG YANG SAYANG KITA SEBELUM TERLAMBAT






30 Sep 2012

suara azan..:)

just nak share je.... ni tajuk lagu, lagu nasyid jgak la,  best lagu ni..... aku dengar jadi sayu je, agipun aku tawu lagu ni dari mama aku, dyer la yg bukaklagu ni kuat kuat ble masuk waktu solat, heheh,,, nak bg peringatan lah tuh,... kite dh besar dh, hahahha:) aku suke lirik lagu ni, mendalam maksud tu,.... nie ha lirik lagu ni......


Telah terdengar suara
Memanggil memuji yang Esa
Menyeru muslimin dan juga muslimat
Untuk segera bersolat

Suara Azan
Di langit tinggi
Mengagungkan-Mu
Puji juga memuja
Allahuakhbar

Oh Azan
Mendayu ingatan lima waktu
Panggilan menyembah-Mu
Tuhan yang satu

Bangun semua
Dirikan segera
Usah berlengah
Lupakan lelah
Majulah

Telah terdengar suara
Memanggil memuji yang Esa



sedap en suara dy nie.... hahaha, credit to mama yang memperkenalkan lagu nie, hahahah..... siyesli,


28 Jul 2012

wahh...already taken:)

yg just aku nak tulis, she's already has taken by another boy:) tahniah! aku harap kaw bhagie... :) habis~

28 Apr 2012

cihat!!

ubat ubat n ubat....last sekali lega la jugak:) hehehehe......tapi bukan aku nak cter mnde ni, aku nak cter pasai BINATANG yg aku beli n bela...... aku beli HAMSTER!!!!! alololohhh....comel gilo kot..geram aku, mula2 aku beli berpasangan, jantan n betina...*takkan jantan sama jantan kot an, nak buat anak gena....... heheheh, pastu aku bela punya bela punya bela ibu dy beranak, yg tu ta kisah, yg aku kisah anak dy mcm guli je keluar...hehhehehe, bulat2 tader bulu! aku rasa cam nak picit jaa....anak dy 8 ekor waktu tu....aku keluar la duit aku g beli akuarium besa sikit n masukkan diowang lam tu, bemacam jenis alat mainan aku beli,,....best ouh tengok diowang main pusing2 tuu, mcm penjana elektrik bila diowang main pusing2 roda tu..... tapi diowang ta pening pon......malam tu aku bangun pukul 2 pagi, *malam semalam la..... aku teringat kat dy, sbb aku syg hamster tu....... aku mcm nak picit2 ja ibu dy! ada ka patut dy g makan anak2 dy 2 ekor! ibu yg tak kenang budi lansung la...hahhaha, tapi taper...ade agi 6 ekor... aku syukur agii. mungkin tu family planning untuk hamster kot...tanak anak ramai2...serabut......hehehehhe! nak tengok ta gamba aku punya hamster? ni haaa:

2 jantan 2 betina..... ikut la nak bini sape pun kan:)    




hahahah.....diowang ni kerap gaduh ouh,,geram gak kadang2 aku tengok, tapi hepi ja always...aku pun rasa cam nak g dok dlam dunia depa walopun rasa cam terkongkong kan...tapi kasih sayang yg aku tengok antara parent ngan anak2 dy tuu perghhhhhh....cukup mantap! aku sayang hamster aku...... aku janji aku akan jaga dy sampai semua keturunan dy mati.... heheheh! adik beradik hamster pun boleyh menikah kan,...hahhaha! so tapayah la aku cari baka dy nnti..... hehehhe! nak tengok akuarium dok? aku habiskan duit aku, naseb baik dy tak berak merata rata...aku dah sediakan jamban dah kat lam umah diowang....so pandai berak pandai cuci la noh.....

yang hitam tu dok lam umah kot.....nampak ta jamban aku buat>?? hehhehe




dh la...malas aku nak cter pasal hamster ni ja...hehehehhe, tak larat nak tulis ahh aku pun... k eh, ada apa2 yg aku nak tulis t aku akan tulis ja..... ikut suka la eh! babai semua!

=.= jiwang cikit =.=

ei, kowang ase cinta tu makna ape eh? mcm2 persepsi yg boleh ditakrifkan eh kalau "cinta" hehhehehehe.... nak share sikit la ni:)

yang kita ketahui cinta monyet, cinta buta dan sebagainya. Cinta di sini bermaksud, cinta kepada Allah, isteri, kekasih dan sahabat.  - hehehhe....kan dh terkene kan!

 1. Jangan tertarik kepada seseorang karena parasnya, sebab keelokan paras dapat menyesatkan. Jangan pula tertarik kepada kekayaannya karena kekayaan dapat musnah.Tertariklah kepada seseorang yang dapat membuatmu tersenyum, karena hanya senyum yang dapat membuat hari-hari yang gelap menjadi cerah. Semoga kamu menemukan orang seperti itu. 

2. Ada saat-saat dalam hidup ketika kamu sangat merindukan seseorang sehingga ingin hatimenjemputnya dari alam mimpi dan memeluknya dalam alam nyata. Semoga kamu memimpikanorang seperti itu. 


 3. Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi. Jadilah seperti yang kamu inginkan, karena kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan. 

4. Semoga kamu mendapatkan kebahagiaan yang cukup untuk membuatmu baik hati, cobaan yang cukup untuk membuatmu kuat, kesedihan yang cukup untuk membuatmu manusiawi, pengharapan yang cukup untuk membuatmu bahagia dan uang yang cukup untuk membeli hadiah-hadiah. 

5. Ketika satu pintu kebahagiaan tertutup, pintu yang lain dibukakan. Tetapi acap kali kita terpaku terlalu lama pada pintu yang tertutup sehingga tidak melihat pintu lain yang dibukakan bagi kita. 

6. Sahabat terbaik adalah dia yang dapat duduk berayun-ayun di beranda bersamamu, tanpa mengucapkan sepatah katapun , dan kemudian kamu meninggalkannya dengan perasaan telah bercakap-cakap lama dengannya. 

7. Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahwa kita tidak tahu apa yang belum pernah kita miliki sampai kita mendapatkannya. 

8. Pandanglah segala sesuatu dari kacamata oranglain. Apabila hal itu menyakitkan hatimu, sangat mungkin hal itu menyakitkan hari orang lain pula. 

9. Kata-kata yang diucapkan sembarangan dapat menyulut perselisihan. Kata-kata yang kejam dapat menghancurkan suatu kehidupan. Kata-kata yang diucapkan pada tempatnya dapat meredakan ketegangan. Kata-kata yang penuh cinta dapat menyembuhkan dan memberkahi. 

10. Awal dari cinta adalah membiarkan orang yang kita cintai menjadi dirinya sendiri, dan tidak merubahnya menjadi gambaran yang kita inginkan. Jika tidak, kita hanya mencintai pantulan diri sendiri yang kita temukan di dalam dia. 

11. Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya. 

12. Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dengan beberapa orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterimakasih atas karunia itu. 

13. Hanya diperlukan waktu semenit untuk menaksir seseorang, sejam untuk menyukai seseorang dan sehari untuk mencintai seseorang, tetapi diperlukan waktu seumur hidup untuk melupakan seseorang. 

14. Kebahagiaan tersedia bagi mereka yang menangis, mereka yang disakiti hatinya, mereka yang mencari dan mereka yang mencoba. Karena hanya mereka itulah yang menghargai pentingnya orang-orang yang pernah hadir dalam hidup mereka. 

15. Cinta adalah jika kamu kehilangan rasa, gairah, romantika dan masih tetap perduli padanya. 

16. Hal yang menyedihkan dalam hidup adalah ketika kamu bertemu seseorang yang sangat berarti bagimu dan mendapati pada akhirnya bahwa tidak demikian adanya dan kamu harus melepaskannya. 

17. Cinta dimulai dengan sebuah senyuman, bertumbuh dengan sebuah ciuman dan berakhir dengan tetesan air mata. 

18. Cinta datang kepada mereka yang masih berharap sekalipun pernah dikecewakan, kepada mereka yang masih percaya sekalipun pernah dikhianati, kepada mereka yang masih mencintai sekalipun pernah disakiti hatinya. 

19. Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu, tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang dan tidak pernah memiliki keberanian untuk mengutarakan cintamu kepadanya. 

20. Masa depan yang cerah selalu tergantung pada masa lalu yang dilupakan. Kamu tidak dapat hidup terus dengan baik jika kamu tidak melupakan kegagalan dan sakit hati di masa lalu. 

21. Jangan pernah mengucapkan selamat tinggal jika kami masih mau mencoba, jangan pernah menyerah jika kamu masih merasa sanggup, jangan pernah mengatakan kamu tidak mencintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupakannya. 

22. Memberikan seluruh cintamu kepada seseorang bukanlah jaminan dia akan membalas cintamu. Jangan mengharapkan balasan cinta, tunggulah sampai cinta berkembang di hatinya, tetapi jika tidak, berbahagialah karena cinta tumbuh di hatimu. 

23. Ada hal-hal yang sangat ingin kamu dengar tetapi tidak akan pernah kamu dengar dari orang yang kamu harapkan untuk mengatakannya. Namun demikian, janganlah menulikan telinga untuk mendengar dari orang yang mengatakannya dengan sepenuh hati. 

24. Waktu kamu lahir, kamu menangis dan orang-orang di sekelilingmu tersenyum. Jalanilah hidupmu sehingga pada waktu kamu meninggal, kamu tersenyum dan 
orang-orang di sekelilingmu menangis.


ini YANG SEBENARNYA DIKATAKAN CInta:) 

26 Apr 2012

apa gunanya kawan:)

eih....mungkin yg baca post ni tau kot aku ni ada sakit apa kan:) aku dh luahkan semua kat fb, dr dulu g aku mendyam sal ni, aku takut bila aku cakap aku ada penyakit ni , ramai dok pulau aku.....sapa yg kenal aku kowang tak penah nampak aku sakit kan? hehehhehe....senyum jer .....aku tak suka sedih. n  pernah kowang nampak aku order air milo? hahahhaha, milo bagi aku, aku tak pernah minum semenjak umo aku 4 tahun. n aku taboleyh makan pisang. sapa yg dok ngan aku, yg rapat ngan aku mesti tau aku mcmna:) k, kat post ni aku nak gtawu yg aku ni ada hidap penyakit ketumbuhan usus yg lama dulu.....waktu aku umo 4 tahun dulu aku pernah jalani operate dh:) dokter tu cakap penyakit aku ni jarang berlaku, tapi aku insan bertuah  kan:) aku tempuh hidup ni ngan senyum jaa......sebenarnya usus aku mngalami ketumbuhan isi sepanjang sejengkal kat dalam usus..... aku tanak ahh cter panjang2, yg sakitnya aku kan:) bukan kowang .......aku harap sgt2 kat kowang doakan aku, doakan ketumbuhan tu kecut, n skunk aku bgantung kat ubat untuk tunggu operation yg aku nak buat waktu nnti.....:) kwan2 yg aku hargai:

faisal------ semua pasal family aku, aku cter kat dya.
mon------- pasai cintan2 ja kat dy ni
ammar (layer) ----bab gosip, pendapat aku tanya dy
am-- dok maingitar jaming sekali
eman----kaki mngajuk, sporting; terbaik !
nazir-----kaki gila!
wan sabah-----kwan yg syg kawan
miyon----- setiap kali cuti aku akan jumpa

bnyak agi, tapi aku nak berterima kasih kat FAISAL r....dy bnyak tolong aku, :) aku doakan kejayaan kowang semua, kowang doakan aku eh:) aku syg membe aku lebih dari aku syg awek aku, walopun pernah ada sekali ja.....aku tetap lebihkan kawan dr awek k:) jangan wisau:)  

25 Apr 2012

avenge...7fold

ni nama salah satu band yg terkenal lah, sapa yg tak kenal kan, bg laki sapa yg ta tahu band ni mang nerd ahh, :) hahahahhaha:) lawak ja...... bg gurl mngkin ttaw kot, lagu band ni alahai sedap2 semua, kadang2 rock, kadang2 slow...... lagu yg paling aku minat dlam album band ni yg ni:



 

lagu ni banyak maksud bagi aku ...meh aku list kan eh:) :

1. jangan bantah cakap bini
2. sayangilah bini anda:) hehehhehe. "walopun tadak bini pun. eg. awek ker:)
3. masa yg kowang buat salah bukan boleyh dipatahkan balik:_
4. belajar untuk menerima hakikat bahawa dia pergi untk selama lamanya:)

ada bnyak lagi ar jugak makna dy, pandai2 la tengok sendiri eh...malas den nok tuliskan semuanya...... kalau dengar lagu ni kan, aku paling suka kat guitarist dy " synyster gate" waktu dy main solo lead lagu ni....perghhhhhhhh, memercik beb! aku buat sikit ja jadi guna guitar aku....tu pun tak abis boleyh main, sebab laju n dy punya tuning amp tinggi...... kowang dengar la dy men solo lagu ni, huhuhuhu! ni bawu dilahirkan untuk main gitar:) 

apa2 pon konsert yang diadakan kat kl ni tadak the rev:( drummer a7x yg dah mati dh.....dy ni kalau boleyh pegang kayu drum aku asa mcm2 dy boleyh buat, laju giler! hahahhahaha! pape pun aku sokong a7x walaupun lagu2 nya haram dimainkan oleyh radio2 malaysia.....bukan semua lagu band ni keterlaluan, banyak pihak yg sangkakan mcm tu eh:) kita ni ISLAM, kena pikir positif, ikut cakap UAI......"jangan sampai jdi najis " hehehhehehe:) 

ok ok. melalut dh ni..... nak g mandi, :) biasalah, bangun pagi laptop dlu an...heheheh:) ok , chau! ---dendam tetap dendam-- 


20 Apr 2012

awak:) sudah cukup sudah:)

lagu ni aku slalu dengar bila aku rasa aku keeowangan:)

11 Apr 2012

heheheheh:) aku masih tersenyum...

aduyai, apa pasal makcik brek haaa? makcik nak saya mati ka makcik nak ayam mati? adoyai....len kali jgn buat camtu dh k...... nasib baek saya angkat handbrek td makcik...kalau tak, arwah dh saya...... :) pape pon makcik ganti eh apa yg rosak kat keta saya. bukan saya nak bekira tp la ni saya duit tadak ! hahahah, saya student, kalau makcik nak bwak p mahkamah say atak heran la..... sbb saya tau saya mnang, sapa la nak jadi lawyer kpada makcik an, ada ka patut p benti kat tengah jalan semata mata ayam benti.......yg jadi peliknya, aku jugak yg dok belakang kreta makcik tu, nasib aku tadak apapa...... tp yg lawaknya kan:

1........ airbaq aku terpancut keluaq
2........ spek mata aku entah kemana pelanting
3........ aku dapat merasa buat drift sambil angkat handbrek..
4........ kepala aku botak memikirkan tayar yg botak,
5........ rim bbs aku kemek plak dh!
6........ keta melelong tp tak jatuh sungai, dok elok mcm parking kat tepi jalan*betapa hebat aku buat drift tu

len kali aku tamau dok belakang keta yg dipandu oleh pakcik makcik yg TAKUT UNTUK MELANGGAR AYAM, tetapi tak takut kat ORANG YANG NAK MATI KAT BELAKANG KRETA DY:)


ni la keadaan keta aku. pukoi 7 malam:)

10 Apr 2012

FYn__22.2.10

dy datang lam idup aku kejap jer......pastu dy pegi:) dy baek :) aku lelaki yg pertama untuk dy.....tapi dy pempuan yg kedua untuk aku:) tp aku tetap suka dy....... dy simpan harapan kat aku, sampai skunk, aku pulak yg simpan harapan kat dy....aku syg dy:(

tyap2 mlam aku dengar lagu my love, kangen band, n mcm2 aku ingat tentang dy, aku berdyam diri bukan sbb apa, aku bg dy peluang apa yg dy nak :) dy nak studi,... aku bg ja, dynak dapat dekan aku bg je.... cbb aku tader hak nak halang dy, n aku just amik keputusan ikut jer apa yg dy nak:)

hingga satu malam...aku cuba memaksa dy...tp aku taw, pempuan tak suka paksa2 kan.....tp aku taleyh tahan cbb waktu tu je pon boleh kontek:) hehhehehe..... salah aku yg bodoh:) kk, HARAP DY CAPAI APA YG DY NAK:) IPHONE:)



9 Apr 2012

mungkin.....

aku nak bandingkan org yg hidup senang. n . org yg hidup sederhana. n. org yg hidup susah...:) dlm dnia ni kan...saape yg nak hidup susah kan? tader sape yg nak kan, tapi, jika ia ditakdirka hidup susah, bukan susah untuk selama lamanya....:) ALLAH itu maha ADIL, dia tak berikan kesenagan yang sepenuhnya kepada semua manusia....manusia ni tidak boleyh lari la dr masalah...:) biar kita susah di dunia taper, ade mende yg boleyh survivekan diri kita...:) jangan kita hidup senang ja kat duni ni, pastu kat akhirat lingkup an....dunia ni umpama titi yg menyambung atara dua tempat::)

aku sebenarnya bukan nak ceramah, aku nak luahkan apa yg ada lam hati aku je an...:) hahahha! kowang semua yg ada terbaca la apa yg aku tulis ni mungkin tak pernah merasa hidup susah an.....? hahahha! aku nak merasa hidup susah .....aku nak, walaupun aku tak kaya, hidup aku sederhana ja...:) nak tahu napa aku nak merasa kesusahan?? sebab, aku dibesarkan pada mula nya dengan kesusahan:) ayah aku,:) ayah aku bukan hidup senaang mcm ayah kowang, mak aku bukan hidup senang mcm mak kowang...:) yg tu aku paling bangga dapat parent mcm diowang. sanggup gadai mcm2 hingga aku besar dah skunk ni kan.....pernah pak aku tanya aku masa aku dok kat UTEM,

abah:  along ada duit tak nak makan tu? awat lama tak mintak duit kat abah ha??
aku :  ada lagi aihh.... tapa la, nnti kalau abis along mintak abah bank in k:) *padahal waktu tu aku buat part tyme sbb nak tambah pendapatan
abah:  ok ok......

esok harinya, aku nak bank in duit aku kerja tu kat dlam bank aku, tiba2 aku terkejut awatla duit aku lam bank makin bnyak....padahal dlu sikit....
tu maknanya ABAH:) abah aku dapat rasa lam naluri dy yg aku keja waktu kat utem..... mak aku pun dapat rasa, sebab byak bulan aku tak mintak duit kat diowang, betapa untungnya aku dapat mak n ayah mcm ni:) aku syukur sgt2 walaupun aku tak dilimpahkan dengan harta, duit...tapi aku cukup kasih sayang...walaupun  aku dah nak masuk 20 tahun dah an, tapi aku sayang diowang, aku manja2 ngan diowang mcm aku budak2...:) mak aku bertanya kat aku:

mak:  awat along p kerja kat sana? mak suroh mngaji bukan p kerja....*nada agak kesal...
aku:  ermmm...along saja ja tamau nak susahkan mak n abah, mak simpan la duit tu la eh...
mak:  selama ni mak bela ampa semua cukup...mak tamau anak2 mak susah...biaq mak susah, asalkan anak2 mak senang nanti.....mak bukan suruh buat apa pon, p ngaji ja.....kita bukan ada harta. PELAJARAN  tu jaaa harta kita...

bila aku dengar tu.......terSENTAP hati aku. .....n aku makin tinggi cita2 aku nak capai apa yg aku nak:) tengkiyu MAK, tengkiyu ABAH:)

7 Apr 2012

AKAD NIKAH:)

 erm..... maksud akad nikah ni bnyak, USTAZ IDRUS ckap mcm ni, yg lain2 pun ckap berbeza jugak, so aku amik kputusan untuk tengok WIKIPEDIA, muehehehhehe:

Akad nikah (dari bahasa Arab 'aqd = عقد) atau ijab qabul merupakan ikrar pernikahan. Yang dimaksud dengan akad nikah ialah ijab daripada pihak wali perempuan atau wakilnya dan qabul dari pihak calon suami atau wakilnya. Akad nikah merupakan syarat wajib dalam proses atau upacara perkahwinan menurut Islam. A kad nikah boleh dijalankan oleh wali atau diwakilkan kepada seorang jurunikah.

senang ka:) erm, lpas habis diploma nnti, parent aku suruh kahwen! :) nak mngelak zina la katakan. memang betul pun ka, ustaz azhar idrus pun pernah berkata "mung jgan dok gata g dekak2 nga oghang puang, oghang puang ni banyok megnet, jgang kabo tok imang .....ambe pon sakuk bile jumpe nga ogang puang ni:) " haaa.... ni dialog mak aku ngan aku:

mak:  along ada calon dak g?
aku :  hahahhaha, calon apa? nikah? dari dulu g ada....
mak:  haa,, eloklah, gatai! mcm pak ang dlu2.....
aku: hahahahaha, besalaaa...awat tnya ?
mak:  lepas diploma ang mau kawen?
aku: bleh je laa.......! *nada syok tahap, tapi calon tu tadak pon, aku prnah ada dy, tp aku     lepaskan:)
mak:  budak mna ang nak jadi calon, mak bg ja, aslkan islam....
aku:   nnti la along tunjuk....*padahai hram tadak pon:)
mak:  la ni p ngaji dlu...
aku:  ok ok...mak, along nak kawen 2 bleh?
mak:  ang lapaq penampaq?? gatai!
aku: melawak jaa>>>> :)

AKU BERSYUKUR DAPAT PARENT CAMNI:) ALHAMDULILLAH:) SYG FEMILY AKU:)


Hehe:) tak sabar nk mnikah:)




erm....harap2 umor aku panjang:) amin...... melalut je kan aku...hahha, mengarut! aku ingat nk mntak mak aku carikan jer:) senang! aku pon tak reti nak mngayat...hehehehhe! pape pon, aku nak belajar dlu, n nak keja! nnti bleh sara bini aku:) hahahhaha! angan2!!! n then, aku harap bila akad nikah t tak jadi camni:)